x
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sitenizden alışveriş güvenli mi?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerde 2048 bit şifreleme ile desteklenen SSL sertifikası aktif olmaktadır. Tüm kredi kartı bilgileriniz bankanız ve sizin ortak kullandığınız özel bir şifreleme ekranı üzerinden gerçekleşir. Battaniye.com.tr kredi kartı bilgilerinizi ASLA göremez ve bu bilgilere ulaşamaz.

2- Ürünler hakkında kimden yardım alabilirim?

Sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında destek almak için 0 532 111 64 04 no'lu hattımızdan Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

3- Nasıl Üye olabilirim ?

Battaniye.com.tr ana sayfasında bulunan ‘Üye Ol’ butonuna tıklayarak görüntüleyeceğiniz ' Üye Kayıt ' formuna gerekli bilgileri ekleyip "Kaydet" butonuna tıklayınız. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak belirttikten sonra siteye giriş yapmış olacaksınız.

4- Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

5- Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım' başlığı altında yer alan ‘Kişisel Bilgilerim’ bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

6- Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Hesabım' başlığı altında yer alan ‘Adreslerim’ bölümünden güncelleyebilirsiniz.

7- Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

Üye giriş sayfasında bulunan ‘Şifremi Unuttum’ alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde ‘Yeni Parola‘nızı oluşturabilirsiniz.

8- Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. 0 532 111 64 04 no’lu hattan bizlere ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

9- Ödeme seçenekleri nelerdir?

Web sitemizde kredi kartı ile online ödeme, banka havalesi / EFT, kapıda nakit ya da kapıda kredi kartı ile ödeme ve Chippin ile ödeme gibi seçenekler bulunmaktadır. 

10- Kapıda ödeme ile nasıl sipariş oluşturabilirim ?

1- Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyin. 2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayabilirsiniz. 3- Siparişinizde kullanabileceğiniz hediye çekiniz var ise, hediye çekleri alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. 4- Adres bilgilerinizi doğru bir şekilde doldurun ve kaydet tuşuna basın. 5- Ödeme Yöntemi bölümünden Kapıda Ödeme' yi seçin. 7 TL Yurtiçi kargo tahsilat bedeli siparişinizin toplam tutarına yansıyacaktır. 6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın ve işlemi tamamlayın.Ya da 0 537 593 86 68 numaralı Whatsapp sipariş hattımıza yazarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.

11- Siparişim ne zaman kargoya verilir ?

Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 2 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin uzaklığına göre de kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

12- Kargo bedeli ödeyecek miyim?

Alt limit olmadan ücretsiz kargo ile alışveriş yapabilirsiniz

13- Siparişimi nasıl takip edebilirim ?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i kayıtlı üye iletişim numaranıza ve e-posta adresinize otomatik gönderilmektedir Ana sayfada yer alan "Hesabım"bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden "SİPARİŞ TAKİBİ" linkine tıklayarak üyelik mailiniz ve sipariş numaranız ile siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz."

14- Siparişim eksik gönderilmiş ne yapmalıyım ?

Durumla ilgili bizimle 0 532 111 64 04 numaralı hattımızı arayarak irtibata geçebilirsiniz.

15- İade/değişim bulunuyor mu ?

Satın aldığınız ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edebilirsiniz.

Değişim işlemi bulunmamaktadır.

16- İade şartları nelerdir?

Satın aldığınız ürünü, ürünün tekrar satılabilirliği bozulmamış, ambalajı açılmamış, tahrip edilmemiş olması koşuluyla iade etmek için faturanın arkasında bulunan iade talep formunu eksiksiz doldurup imzalayarak, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünler ile birlikte geri gönderebilirsiniz. 14 günlük iade süresi tamamlanmış olan, kullanılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş olan ürünler iade olarak kabul edilmeyecek, kargo masrafları size ait olmak üzere geri gönderilecektir.

17- İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade kargonuz tarafımıza ulaşmasından itibaren 24 saat içerisinde iade işlemleriniz başlatılacaktır. Kartınıza yansıma süresi bankalara göre değişkenlik göstermekte olup, 5-7 iş günüdür. İade işleminiz tamamlandığında tarafınıza sistemde kayıtlı olan iletişim numaranız üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.